Ik liep aanvankelijk de paden met verschillende vrienden en liep daarna een paar maanden voornamelijk solo. Het voelde als een reset Nike Air Max 270 Herren van een hardloper. Om zonder muziek te rennen, zonder tijd- of tempobeperkingen, voelde het als vrijheid. Het was absoluut een nieuw soort uitdaging, fysiek en emotioneel.
Ik ben momenteel regelmatig aan het trailrunnen met een groep ongelooflijk ondersteunende trailzusters. De wekelijkse trailruns met mijn trailzussen zijn routine geworden, ik kijk er elke week naar uit. We rennen, we praten, we lachen en we maken veel foto's.
Hoe hoog kun je springen? Ik ben nog steeds een beginnende trailrunner en ik heb nog geen trailrace gelopen. Hardlopen op de weg en racen werd zo intens dat ik echt het gevoel had dat trailrunning leuk en drukvrij wilde blijven. Maar terwijl ik luister naar de trailracesverhalen van mijn vriend, is mijn interesse en nieuwsgierigheid gegroeid.
Onlangs nodigde een van mijn trailzusters me uit om een ??Adidas Zx 750 Hombre halve Nike Air Max 180 Femme marathon trailrace te doen die een week voor de Cowtown Half Marathon staat gepland, waarvoor ik me al heb aangemeld. Een miljoen excuses waarom ik niet kon en niet in mijn hoofd moest komen, samen met dat opgewonden gevoel in mijn buik, de vlinder fladderende. En dat was alles wat ik nodig had ... ik doe het! Ik zal waarschijnlijk bergen moeten verzetten om dit te laten werken, maar ik zal mijn best doen. In het leven krijg je geen tweede kans of een herhaling. Een deel van dat fladderende gevoel in mijn buik is angst, maar risico's nemen in hoe we ontdekken waar we echt van gemaakt zijn.
Ze zeggen dat als je doel je niet bang maakt, je waarschijnlijk een groter doel nodig hebt. Ik denk niet dat een halve marathon-wegrace en een halve marathon-trailrace een gelijkwaardige ruil zijn, maar het lijkt erop dat ik vuil zal Nike Air Max Command WomensNike Air Force 1 Mensopschoppen in plaats van op de stoep te bonzen.
Zondagavond nam ik laat na het hardlopen een douche, dus ik heb gisteren een douche overgeslagen omdat ik lui ben, ik was nog schoon. Ik hield van de extra tijd die ik 's ochtends had en die ik niet besteedde aan douchen en mijn haar doen, dus ik heb gisteravond gedoucht en besloot mijn haar vanochtend zijn eigen gang te laten gaan.
Ik werd vandaag net iets eerder dan normaal wakker en slaagde erin om twee secties van 10 minuten Core Fusion Yoga te doen voor het werk, zonnegroeten en heupopeners. Wat ik leuk vind aan deze dvd, is dat je de secties kunt kiezen die je wilt doen of dat je de hele dvd van 50 minuten rechtstreeks kunt maken.
De heupopener-sectie is absoluut geweldig voor mijn strakke heupbuigers en IT-banden. Ik ben niet helemaal weg van de sneeuw, maar het was www.melaniecaruana.fr ongelooflijk ontspannend om te zien hoe het uit mijn warme woonkamer kwam terwijl ik aan yoga deed. Zoals niet rondrennen om mijn haar te doen. Mijn haar is van nature steil, maar ik droog het nog steeds en maak het bijna elke ochtend recht. (Ik weet het, ik weet het ...) Dit 's nachts douchen kan een nieuwe gewoonte worden als ik weet dat ik' s ochtends niet aan het trainen ben. (Oh wacht, ik denk dat dat bijna elke dag is.)
Op voorstel van Katie heb ik vanochtend een pakje Justin’s Almond Butter op mijn Engelse muffin geprobeerd. Ik wilde me niet binden aan een hele pot totdat ik wist dat ik het lekker vond, maar het is best goed. Ik heb ook een paar pakjes chocoladesmaak gekocht om te proberen.
Alle Spielegrafiken und Spieletexte sind Eigentum der Bigpoint S.à.r.l. and Co, SCS //
Diese Seite wird privat betrieben und steht nicht in Verbindung mit der Bigpoint S.à.r.l. and Co, SCS //