Trkac (uitgesproken als "TraKaCH" wat hardloper betekent in het Kroatisch) is onze prachtige en enige winkel in de buurt. In een kleine ruimte hebben ze op de een of andere manier alles ingepakt waar je naar op zoek bent, inclusief een brede selectie schoenen, brandstof, kleding, accessoires Nike Air Max 200 Mujeren uitrusting. Eigenaars Leatrice en Mark zijn superlopers en erg vriendelijk - vraag hen naar hun team, races in de buurt, aanbevelingen voor routes, contactinformatie over lokale hardloopgroepen en algemeen advies. Zij helpen u graag!
Ik erken mijn vooroordeel als een geboren Californi?r, maar deze staat heeft een echt speciale ecologie en geologie die iedereen zou moeten ervaren. Nevada City benadrukt alles wat ik leuk vind aan Californi? met zijn ondersteunende, milieubewuste gemeenschap, lekker eten en prachtige paden. De uitlopers zijn een prachtige plek om te wonen als je van de bergen houdt, maar je niet helemaal kunt binden aan de levensstijl op grote hoogte. En als je hoofdsport trailrunning is, kun je dankzij het weer het hele jaar door naar buiten - vooral als je af en toe ravotten in de modder, winterkrijger. www.kopfsachederfilm.de Hallo Nike Air Max 270 Uomo jongens. Je hebt misschien al eerder van mijn kleine bergstadje gehoord ... Ogden, Utah? Het ligt ongeveer 45 minuten ten noorden van Salt Lake City en is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een bloeiend mekka voor natuurliefhebbers. Van indoor golfrijden tot buiten vet fietsen, rauwe, gevestigde rotsklimmen tot SUP reservoir avonturen; er is hier een klein beetje voor iedereen.
Het rennen: Ogden ligt in een elleboog van het noordelijke Wasatch-gebergte. We hebben hier alle vier seizoenen, waarbij herfst en lente de snellere, nattere seizoenen zijn. De zomer is heet en superdroog. De winter is koud en besneeuwd door de stormen die van het Great Salt Lake afrollen en over de bergen stagneren.
We kruipen hier langzaam de wintertijd uit en terwijl ik dit artikel schrijf, kan ik niet anders dan nadenken over al deze paden en Nike Air Max 90 Uomo momenteel Nike Air Max 90 Uomo ontoegankelijke gebieden om te verkennen. We hosten meer dan 200 mijl aan vuillinten om te verkennen. Dit schrijven was leuk en laat me dromen en plannen maken over de avonturen van het komende seizoen. Ik ga me concentreren op drie gebieden: de kustlijn, het hardlopen in het skigebied en de toppen.
De Bonneville Shoreline Trail (BST) is een pad op de westelijke hellingen of kustlijnbank van de Wasatch Range die werd gevormd door het oude Lake Bonneville. In een of andere vorm heeft dit pad het potentieel om meer dan 280 mijl in Utah te bereiken, van Cache County tot Juab County. Het beste deel van de BST bevindt zich natuurlijk in het Ogden-gebied. We organiseren een royaal gedeelte van 30 mijl van dit pad in onze provincie met meerdere trailhead-opties en verticale voeten om te klimmen. Het is goed onderhouden, maar Adidas Superstar Damen biedt nog steeds een ruige ervaring tijdens het hardlopen. Zelfs tijdens de besneeuwde winters kun je op de BST stappen en verrast worden door hoe vol de paden zijn vanwege het enthousiasme voor het gebruik van de paden in ons gebied. En hoewel je misschien maar een mijl of minder van woonwijken bent, is er overal veel wild: wasbeer, herten, elanden, bobcat, vos, coyotes, bergleeuw en af ??en toe een zwerver. Ik leg het grootste deel van mijn trainingsmijlen op de BST en voel me super gelukkig dat dit prachtige bergpad onze gemeenschap omringt.
Alle Spielegrafiken und Spieletexte sind Eigentum der Bigpoint S.à.r.l. and Co, SCS //
Diese Seite wird privat betrieben und steht nicht in Verbindung mit der Bigpoint S.à.r.l. and Co, SCS //