De gemeenschap van ori?ntatielopen is gastvrij en zit vol met elk type persoon dat je maar kunt bedenken. Er zijn mensen die competitief racen, maar die graag tips delen om het terrein sneller en Salomon Mountain Speedcross 3 Heren beter te verbeteren en te interpreteren. Er zijn ook mensen die met hun gezin komen genieten van de natuur en leren hoe ze een kaart moeten gebruiken. Uiteindelijk is ori?ntatielopen voor iedereen van alle leeftijden!
Wat heeft ori?ntatielopen mij specifiek gegeven? De mogelijkheid om een ??kaart en het terrein te interpreteren en door de wildernis te navigeren. Ik merk dingen op het terrein op die voorheen misschien onbelangrijk leken, maar help me te allen tijde te weten waar ik ben. Het heeft me ook het vertrouwen gegeven om te beginnen met het plannen van mijn eigen avonturen en dit zelf te doen, omdat ik zelfvoorzienend ben. Leren navigeren met een kaart in plaats van een GPS-apparaat is een onschatbare ervaring in de buitenlucht die me meer onafhankelijkheid heeft gegeven om langere of meer uitdagende routes te lopen en weet Nike Air Max Command Damen mijn weg te vinden als ik verdwaal (wat ik nu zelden doe) !). Voor vrouwelijke hardlopers is dit een essentieel hulpmiddel voor empowerment! Als je meer wilt lezen over het onderwerp van het gebruik van een kaart om je eigen avonturen te plannen, schreef Trail Sisters-medewerker Amelia Hagen-Dillon dit artikel erover en het is erg handig!
Als je meer wilt weten over de ori?ntatiesport en het vinden van een club of evenementen bij jou in de buurt, heeft Orienteering USA een website vol bronnen en een prachtige interactieve kaart met clubs in het hele land. Hopelijk is er een bij jou in de buurt! Bezoek voor onze Canadese trailzusters de webpagina van de Canadian Orienteering Federation, die ook een overvloed aan informatie biedt.
De Internationale Ori?ntatieloop Federatie heeft deze prachtige video in januari 2020 gedeeld, die Adidas Stan Smith Mujer een geweldige inkijk geeft in de verschillende disciplines van ori?ntatieloop en beelden in mijn woorden brengt, bekijk het alsjeblieft. Als je op zoek bent naar een nieuwe activiteit in 2020, hoop ik dat ik je heb overtuigd om deze geweldige sport te proberen!
Ik bevind me op het Hi-line pad, een oase hoog in het midden van de berg, omringd door rode rotsen. Ik was net door een wonderland gelopen, ergens waar je alleen in je verbeelding een magische plek zou vinden. Ik was op dag zeven van mijn Arizona Trail-avontuur en de dingen zouden absoluut niet van plan zijn (de avond voordat ik voor mijn leven door een voorgeschreven verbrand gebied rende, denkend dat ik een vurige dood zou sterven!). Toch kon ik niet anders dan glimlachen. De zon scheen en ik werd omringd door de glorie van Moeder Natuur.
Ik was van plan om de algemeen Adidas Nmd Damen ondersteunde Fastest Known Time (FKT) op de 800 mijl lange Arizona Trail te bereiken met een winst van 110.000 voet van winst en verlies. Op dat moment was de totale FKT 15 dagen, 13 uur en 10 minuten. Ik was pas vier jaar eerder begonnen op 39-jarige leeftijd na het verlaten van de bedrijfswereld van 22 jaar, en trail en ultra hardlopen twee en een half jaar geleden. Dit was mijn grootste uitdaging Nike Free Rn Distance Mens tot nu toe.
Zes dagen terugspoelen, ik kreeg plotseling ondraaglijke pijn in mijn linkerknie, waardoor ik kort overeind kwam en ik er niet lang op kon rennen. Het grootste deel van mijn rim-to-rim in de Grand Canyon was snel wandelen. Dit was slechts dag twee en 65 mijl in mijn reis van 800 mijl. Dag drie kon ik helemaal niet rennen. Dag vier Ik kon shuffelen voor korte uitbarstingen en dit is de manier geweest tot en met vandaag, dag zeven. Ik kon mijn knie niet buigen, dus elke kleine steen op het pad was een uitdaging om te overwinnen. Als iemand van jullie bekend is met de Arizona Trail, weet je dat er maar heel weinig van gaat.
Alle Spielegrafiken und Spieletexte sind Eigentum der Bigpoint S.à.r.l. and Co, SCS //
Diese Seite wird privat betrieben und steht nicht in Verbindung mit der Bigpoint S.à.r.l. and Co, SCS //